بررسی فنی کشنده شک موتو شاکمان X5000

شاکمان آرین دیزل x5000

شاکمان آرین دیزل x5000


بررسی فنی کشنده شک موتو شاکمان X5000:

قبل از بررسی کشنده شک موتو شاکمان X5000 می بایست اطلاعاتی در مورد کمپانی شاکمان چین ارائه کنیم تا بتوانیم به نحوه هر چه بهتر این کشنده پر قدرت را معرفی نماییم.

شرکت شاکمان چین یک هلدینگ بزرگ خودرویی می باشد که از سال ۱۹۶۸ فعالیت خود را آغاز نموده است و به صورت تخصصی بر روی تولید خودروهای تجاری در کلاس های مختلف مانند کامیونت، کامیون باری و کمپرسی و کشنده به صورت تک و جفت محور فعالیت می نماید.و به مدت ۴۳ سال است که به صورت انحصاری بر روی تولید نسل های مختلف کامیون های نظامی آفرود برای دولت چین فعالیت می کند.

خودروهای تجاری شاکمان در چین و کشورهایی که در آن این خودروها عرضه می شود به خودروهایی با قابلیت بالای حمل بار و قدرت معروف هستند و می توان از آنها در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده نمود.
پس ما با برندی رو به رو هستیم که به صورت تخصصی خودروهای پر قدرت با آپشن های ایمنی و رفاهی بالا را تولید میکند.
حالا به صورت تخصصی در مورد کشنده شک موتو (شاکمان) X5000 می پردازیم.

موتور و گیربکس :
شک موتو X5000 دارای یک موتور پر قدرت ۶ سیلندر خطی با حجم ۱۳۰۰۰ سی سی و قدرت ۵۲۰ اسب بخار و گشتاور ۲۴۶۰ نیوتن متر می باشد. در این کشنده از گیربکس FAST (گیربکس فست تولید یکی از شرکت های زیر مجموعه شاکمان می باشد که با نظر کارشناسان خودرویی در چین از چنان قدرت و کیفیتی برخوردار است که در آینده نزدیک می تواند جای گیربکس ZF تولید چین را بگیرد) استفاده شده است.تعویض دنده در این کشنده پر قدرت به صورت اتومات می باشد.

بررسی فنی کشنده شک موتو شاکمان X5000
بررسی فنی کشنده شک موتو شاکمان X5000

آپشن های ایمنی :
شاکمان X5000 مجهز به سیستم ترمز اضطراری AEBS، سیستم کنترل پایداری خودرو ESC، سیستم کنترل لغزش ASR و دارای ریتاردر ۵ مرحله ای گیربکس محصول شرکت FAST و ترمز موتور محصول شرکت JACOB میباشد.
در این کشنده از سیستم هشدار انحراف از مسیر LDWS استفاده شده است. و ترمزهای چرخ جلو و عقب دیسکی بوده سوپاپ ها و سیستم ترمز آن ساخت شرکت WABCO با مخازن ذخیره باد آلومینیومی میباشد.

 

آپشن های رفاهی :

شرکت آرین دیزل نماینده برند شاکمان چین در ایران، X5000 را با آپشن های رفاهی متعددی سفارش گذاری کرده است که از این موارد می شود به:

کشنده شاکمان X5000 دارای امکانات رفاهی متعددی مانند:

تعلیق کابین با سیستم باد مجهز به ۴ بالن، کلیدهای کنترل بر روی فرمان، بالابر هیدرولیکی و الکتریکی کابین، شیشه بالابر برقی، قفل مرکزی، سیستم تعلیق بادی صندلی راننده، گرمکن آینه های جانبی، چراغهای LED، سنسور باران ، سیستم هشدار نبستن کمربند ایمنی، مخازن رزرو باد آلومینیومی، سیستم مانیتورینگ نقاط کور با دوربین ۳۶۰ درجه ، سیستم نشانگر فشار باد تایرها، سیستم باد WABCO، کمربند ایمنی سه نقطه ای ، کامپیوتر سفری هوشمند، گلگیر چرخ های عقب، تنظیم برقی ارتفاع چراغهای جلو، گرم کن صندلی، هشدار سرعت غیر مجاز، تاخوگراف، بخاری درجا ، کولر و… میباشد.

 

داخل شاکمان x5000
آپشن های رفاهی شک موتو (شاکمان) X5000

در حال حاضر کشنده شک موتو (شاکمان) X5000 پر قدرت ترین کشنده موجود در بازار ایران است.

 در صورتی که تمایل دارید قبل از آغاز طرح پیش فروش این کشنده از طریق پیامک از طرح های پیش فروش و قیمت آن آگاه شوید می توانید اطلاعات خود را در جدول ذیل وارد نمایید.

 

فرم اطلاع رسانی از طرح های فروش شاکمان X5000:

    پیش فروش کشنده شاکمان X5000

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *