شاکمان در ایران

شاکمان

شاکمان


 شاکمان در ایران :

گروه هلدینگ خودروی Shaanxi بعنوان کارخانه تولید خودروی Shaanxi در سال ۱۹۶۸ تاسیس شد. در حال حاضر با بیش از ۳۲۰۰۰ پرسنل در شهر شیان واقع شده است 

 این گروه خودروسازی  طیف وسیعی از محصولات از جمله خودروهای آفرود نظامی ، کامیون های سنگین ، کامیون های سبک و متوسط ، اتوبوس های کوچکی متوسط و بزرگ ، مینی خودروها ، محورهای مینی خودروها ، موتورهای کامینز ، محورهای سنگین و اجزای مختلف خودرو را طراحی و تولید می کند.

نام تجاری SHACMAN در بازارهای بین المللی در حال حاضر شناخته شده است ، کامیون های سنگین SHACMAN در بیش از ۱۰۰ کشور و منطقه خارج از کشور فروخته می شود و حجم صادرات و صادرات در رتبه برتر صنعت قرار دارد.

شاکمان در ایران
 

 شاکمان در ایران :

گروه آرین سرمایه در سال ۱۳۹۶ اقدام به خرید کارخانه ای واقع در شهرستان خمین استان مرکزی نمود. برنامه اولیه برای تولید در کارخانه مذکور، مونتاژ خودروهای سواری میتسوبیشی ژاپن و خودروهای تجاری جک بود. 

با شدت گرفتن تحریمها، مونتاژ خودروی سواری از دستور کار خارج و تمرکز گروه بر مونتاژ خودروهای تجاری جک اعم از انواع کامیونت، ون و مینی ‏بوس در کارخانه فوق‏ که به مجتمع صنعتی آرین پارس موتور تغییر نام پیدا کرده است، قرار گرفت. 

مجتمع صنعتی آرین پارس موتور در زمینی به مساحت ۲۹۵ هکتار در شهرستان خمین و در کیلومتر ۵ جاده گلپایگان بنا شده است. و مونتاژ خودروهای سنگین تجاری را انجام میدهد..

کارخانه تولید شاکمان در ایران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *