بررسی کامل کامیون کمپرسی شکموتو X5000D

بررسی کامل کامیون کمپرسی شکموتو X5000D

بررسی کامل کامیون کمپرسی شکموتو X5000D


بررسی کامل کامیون کمپرسی شکموتو X5000D

کامیون کمپرسی شکموتو X5000D محصولی از شرکت آرین دیزل بوده و در دسته کامیون های کمپرسی قرار میگیرد. این کامیون جفت محور بوده و با بهره گیری از موتور قدرتمند ۴۵۰ اسب بخار و ظرفیت کمپرس ۱۶ تن جهت تخلیه و حمل نخاله، مصالح ساختمانی، زباله و سایر مواد جامد گزینه فوق العاده ای خواهد بود.

ابعاد و وزن

این کامیون طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل ۷۵۵۰، ۲۵۵۰ و ۳۲۷۵ میلی متر داشته و فاصله بین محور جلو تا ابتدای خودرو ۱۵۲۵ میلیمتر است.

وزن خالص این کامیون ۱۰.۶ تن بوده و وزن ناخالص ترکیبی آن ۲۶ تن می باشد.

موتور و گیربکس

کامیون کمپرسی شکموتو X5000D از موتور ۱۰.۸ لیتری شش سیلندر خطی توربودیزل کامینز با کد ISM450E5 بهره گرفته که قادر به تولید ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۰۸۰ نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولید شده توسط گیربکس اتوماتیک FAST با ۱۶ دنده جلو و ۲ دنده عقب به چرخ ها منتقل می شود.

سیستم تعلیق

این کامیون از سیستم تعلیق مستقل در محور جلو و تعلیق محوری در محورهای عقب بهره می برد. سیستم تعلیق محور جلو از نوع فنر تخت و کمک فنر تلسکوپی و سیستم تعلیق محورهای عقب از نوع فنر تخت و فنر پیچشی است.

سیستم ترمز

سیستم ترمز این کامیون از نوع دیسکی در محور جلو و کاسه ای در محورهای عقب است. این سیستم ترمز مجهز به سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم ترمز اضطراری خودکار (AEBS)، سیستم کنترل پایداری (ESC)، رادار خط خوان LDWS و سیستم ترمز موتور JACOB است.

کمپرسور

کمپرسور این کامیون از نوع دو مرحله ای با ظرفیت ۱۶ تن است. این کمپرسور قادر به تخلیه و حمل نخاله، مصالح ساختمانی، زباله و سایر مواد جامد با سرعت و دقت بالا است.

کابین

کابین این کامیون از نوع دو کابین بوده و ظرفیت حمل ۳ نفر را دارد. کابین این کامیون مجهز به امکانات رفاهی و ایمنی مناسبی از جمله سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی و تصویری، سیستم ناوبری، صندلی های ارگونومیک، کیسه های هوا و سیستم های ایمنی الکترونیکی است.

آپشن های رفاهی

از آپنهای رفاهی این کمپرسی می توان به دوربین ۳۶۰ درجه با قابلیت دید نقاط کور، بخاری درجا، تنظیم صندلی راننده با گرم کن صندلی و کروز کنترل اشاره کرد.

مزایای کامیون کمپرسی شکموتو X5000D

  1. موتور قدرتمند و کم مصرف
  2. گیربکس اتوماتیک با عملکرد روان
  3. سیستم تعلیق نرم و راحت
  4. سیستم ترمز ایمن و کارآمد
  5. کابین جادار و راحت
  6. امکانات رفاهی و ایمنی مناسب
  7. ظرفیت کمپرس بالا
  8. قیمت مناسب به نسبت رقبا

در کل کامیون کمپرسی شکموتو X5000D گزینه مناسبی برای تخلیه و حمل نخاله، مصالح ساختمانی، زباله و سایر مواد جامد در جاده های شهری و بین شهری است. این کامیون از موتور قدرتمند، گیربکس اتوماتیک، سیستم تعلیق نرم و راحت، سیستم ترمز ایمن و کابین جادار و راحت بهره می برد.

 

فرم اطلاع رسانی از طرح های پیش فروش کامیون کمپرسی شکموتو X5000D :

لطفا در ارسال تلفن همراه دقت کنید اطلاع رسانی  از طریق پیامک انجام می شود.

    شاکمان کمپرسی x5000

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *