۱۰ دلیل مهم برای خرید شاکمان X5000

شاکمانX5000

چرا باید کشنده شاکمان X5000 بخریم؟

در این مقاله به ده دلیل مهم و اساسی که می توانیم با اطلاع از آن اقدام به خرید کشنده پر قدرت شاکمان X5000 نماییم ذکر شده است.
 
  • موتور پر قدرت:

کشنده شاکمان X5000 از موتور CUMMINS ISZ 520 بهره مند می باشد ، که دارای حجم ۱۳۰۰۰ سی سی و قدرت ۵۲۰ اسب بخار می باشد که در حال حاضر پر قدرت ترین کشنده چینی در ایران می باشد.

  • گیربکس اتومات:

کشنده شاکمان X5000 از گیربکس اتومات FAST با سیستم تعویض دنده هوشمند بهره می برد که دارای ۱۶ دنده جلو و ۴ دنده عقب می باشد.

شاکمان X5000

  • صرفه جویی در مصرف سوخت:

شاکمان در تولید X5000 با بهره مندی از آخرین تکنولوژی های روز دنیا توانسته است ۴% در مصرف سوخت این خودرو صرفه جویی نماید.

  • وزن فوق العاده سبک:

شرکت شاکمان با بهره گیری از ۶ روش متمایز در ساخت و تولید کشنده X5000 توانسته است وزن این خودرو را تا ۸.۳۵ تن سبک تر تولید نماید.

  • طراحی کابین خودرو:

در طراحی داخلی کابین شاکمان X5000 از سه رنگ استفاده شده است .

در تولید کابین خودرو با استفاده از آخرین تکنولوژی های دفع صداهای خارج از کابین، رانندگی را برای سرنشینان خودرو بسیار راحت و دلپذیر نموده است.

داخل شاکمان x5000

  • وجود آخرین تکنولوژی های ایمنی خودرو:

کشنده شاکمان x5000  با بهره گیری از آخرین تکنولوژی و فناوری های ایمنی و کمکی (رادار) در رانندگی مانند سیستم LDWS و … و با استفاده از تمامی سیستم های امنیتی رانندگی ایمنی را برای شما تضمین میکند .

از جمله سیستم های ایمنی و کمکی شاکمان x5000  میتوان به : AEBS سیستم ترمز اضطراری، ESC سیستم پایداری خودرو، ASR سیستم کنترل لغزش  و ریتاردر ۵ مرحله ای گیربکس FAST اشاره کرد که سبب امنیت در رانندگی و طی کردن مسیرهای طولانی برای سرنشینان آن می شود.

  • وجود تمامی آپشن های رفاهی در کنار هم:

در کشنده X5000 آپشن های رفاهی زیادی  را مشاهده میکنیم . شامل :

بخاری و کولر درجا، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور باران، سیستم مولتی مدیا ۱۰ اینچی به همراه سیستم مدیریت هوشمند خودرو، کروز کنترل، بالابر هیدرولیکی و الکترونیکی کابین، گرم کن آینه ها و …

  • ابعاد مناسب کابین:

کشنده X5000 دارای کابین جادار و راحتی به ابعاد ۴۰۰۰*۲۵۵۰*۶۳۵۰ میلیمتر می باشد.

این کشنده از نظر ارتفاع کابین از سطح زمین (۴ متر) یکی از بلندترین کابین های کشنده در بازار ایران را دارد.

  • سیستم تعلیق خودرو:

کشنده X5000 دارای سیستم تعلیق جلو، فنر پارابولیک به همراه کمک فنر و سیستم تعلیق عقب، بادی دارای ۴ بالن هوا، با سیستم هوشمند تولید باد ECAS به همراه میله موج گیر می باشد.

  • قیمت مناسب:

و در نهایت، با وجود تمامی ویژگی های بالا، قیمت بسیار مناسب که توسط شرکت آرین دیزل اعلام شده است می تواند دوستداران این کشنده را برای خرید آن بیش تر ترغیب نماید.

 شرکت آرین دیزل نماینده رسمی شاکمان در ایران می باشد.
 
برای اطلاع از قیمت این خودرو می توانید به قسمت قیمت روز سایت مراجعه نمایید.
 
 

۳ دیدگاه

  • سلام با این امکانات، نسبت به سایر کشنده های چینی باید بهتر خیلی باشه ولی کاش استاندارد adr را درایران هم داشت، الان بنده قصد خرید یک کشنده دارم وشاکمن رامناسب دیدم ،ولی چون کار حمل تانکرهای گازمایع است وشاکمن این مجوز نداره ناچار باید کشنده دیگری با این استاندارد بخرم.

  • سلام کشنده خوبیه ای کاش لوازم یدکی به بازار می‌آمد و تنها در انحصار شرکت قرار نمی‌گرفت
    اینطوری باعث جذب مشتری میشد
    بازار پر فروشی داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *