آرین دیزل در نمایشگاه خودرو تبریز ۱۴۰۲

آرین دیزل در نمایشگاه خودرو تبریز 1402

شرکت آرین دیزل در نمایشگاه خودرو تبریز ۱۴۰۲ حضور یافت.

نمایشگاه خودرو تبریز از ۱۸ تا ۲۱ مهرماه برپا بود و شرکت‌های مختلف خودروسازی کشور آخرین محصولات خود را در آن به نمایش گذاشتند. شرکت آرین دیزل نیز با همکاری نمایندگی فروش تلاش خودرو ایرانیان، دو محصول جدید خود را به نمایش گذاشت.

حامد مشایخ مدیر فروش آرین دیزل در حاشیه این نمایشگاه گفت: «حضور در نمایشگاه‌های مختلف، فرصت مناسبی برای ما فراهم می‌کند تا محصولات جدید خود را به معرض دید عموم قرار دهیم و با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنیم.»

آرین دیزل در نمایشگاه خودرو تبریز ۱۴۰۲

آرین دیزل در این نمایشگاه ، محصولات جدید خود از جمله کامیون ۱۰ چرخ شکموتو X5000D و کامیون باری شکموتو X5000L را به نمایش درآورد.کامیونت های جک ۶ ، ۸.۵ و ۹ تن و کشنده تک محور شکموتو X5000 نیز در این نمایشگاه حضور داشتند.

شکموتو X5000D یک کمپرسی ۱۰ چرخ برای کاربردهای سنگین است که از یک موتور دیزلی ۱۰.۸ لیتری کامینز بهره می‌برد. این موتور ۶ سیلندر توان تولید ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۰۸۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. نیروی تولیدی از طریق گیربکس ۱۲+۲ دنده به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

شکموتو X5000L نیز کامیون باری مشابه با موتور ۱۰.۸ لیتری قدرتمند است، اما با گیربکس ۱۶+۲ دنده عرضه می‌شود. این مدل به دلیل فضای بیشتر، دارای یک تخت خواب اضافی نیز هست. سیستم‌های ایمنی X5000D در این محصول نیز وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *