بررسی کامل کامیون باری شکموتو X5000L

بررسی کامل کامیون باری شکموتو X5000L

بررسی کامل کامیون باری شکموتو X5000L


بررسی کامل کامیون باری شکموتو X5000L

کامیون باری شکموتو X5000L از محصولات شرکت آرین دیزل بوده و در دسته کامیون های باری قرار میگیرد. این کامیون جفت محور بوده و با بهره گیری از موتور قدرتمند ۴۵۰ اسب بخار و کارت ۲۶ تن جهت جابجایی و حمل بار گزینه فوق العاده ای خواهد بود.

ابعاد و وزن

این کامیون طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل ۹۷۰۰، ۲۵۵۰ و ۳۹۷۵ میلی متر داشته و فاصله بین محور جلو تا اولین محور عقب آن ۴۳۷۵ میلی متر است.

وزن خالص این کامیون ۹.۸ تن بوده و وزن ناخالص ترکیبی آن ۲۶ تن است.

موتور و گیربکس

کامیون باری شکموتو X5000L از موتور ۱۰.۸ لیتری شش سیلندر خطی توربودیزل کامینز با کد ISM450E5 بهره گرفته که قادر به تولید ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۰۸۰ نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولید شده توسط گیربکس اتوماتیک FAST با ۱۶ دنده جلو و ۲ دنده عقب به چرخ ها منتقل می شود.

سیستم تعلیق

این کامیون از سیستم تعلیق مستقل در محور جلو و تعلیق محوری در محورهای عقب بهره می برد. سیستم تعلیق محور جلو از نوع فنر تخت و کمک فنر تلسکوپی و سیستم تعلیق محورهای عقب از نوع فنر تخت و فنر پیچشی است.

سیستم ترمز

سیستم ترمز این کامیون از نوع دیسکی در محور جلو و کاسه ای در محورهای عقب است. این سیستم ترمز مجهز به سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم ترمز اضطراری خودکار (AEBS)، سیستم کنترل پایداری  (ESC) ، رادار خط خوان LDWS و سیستم ترمز موتور  JACOB اشاره کرد.

کابین

کابین این کامیون از نوع دو کابین بوده و ظرفیت حمل ۳ نفر را دارد. کابین این کامیون مجهز به امکانات رفاهی و ایمنی مناسبی از جمله سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی و تصویری، سیستم ناوبری، صندلی های ارگونومیک، کیسه های هوا و سیستم های ایمنی الکترونیکی است.

آپشن های رفاهی:

دوربین ۳۶۰ درجه با قابلیت دید نقاط کور، بخاری درجا، سانروف، کروز کنترل و تنظیم صندلی راننده با گرم کن اشاره کرد.

مزایای کامیون باری شکموتو X5000L

  1. موتور قدرتمند و کم مصرف
  2. گیربکس اتوماتیک با عملکرد روان
  3. سیستم تعلیق نرم و راحت
  4. سیستم ترمز ایمن و کارآمد
  5. کابین جادار و راحت
  6. امکانات رفاهی و ایمنی مناسب

در کل کامیون باری شکموتو X5000L گزینه مناسبی برای حمل بارهای سنگین و حجیم در جاده های شهری و بین شهری است. این کامیون از موتور قدرتمند، گیربکس اتوماتیک، سیستم تعلیق نرم و راحت، سیستم ترمز ایمن و کابین جادار و راحت بهره می برد.

فرم اطلاع رسانی از طرح های پیش فروش کامیون باری شکموتو X5000L :

لطفا در ارسال تلفن همراه دقت کنید اطلاع رسانی  از طریق پیامک انجام می شود.

    کامیون باری جفت محور شاکمان X5000L

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *